Logo IB3N
X

Conclou l’edició de l’Atlàntida més exitosa: 53.000 espectadors

El compositor Alexandre Desplat, creador de les bandes sonores de 'Harry Potter', 'Frankenstein', 'El gran hotel Budapest' o 'La forma de l'aigua', va rebre anit passada el 'Master of cinema'

03/08/2026

Conclou l’edició de l’Atlàntida més exitosa: 53.000 espectadors

42

Ha posat la música a centenars de pel·lícules: El discurs del rei, Harry Potter, El gran hotel Budapest o La forma de l’aigua. El compositor Alexandre Desplat és, des d’anit passada, ‘mestre del cinema’, encara que ho vulgui dur d’amagat. La pel·lícula de carretera, Lionel, s’emportà el premi a millor pel·lícula i Mala bèstia, el millor film nacional. El curt La barraca va destacar en la secció balear. El públic va agraciar una petita joia, la increïble història d”El cicle de l’Amor’.

Javier Bardem i Victoria Luengo, són pare i filla a la pel·lícula El ser querido, que es projectava en primícia, i dues de les cares més cercades del photocall que va veure desfilar figures rellevants del món cultural i institucional, amb la reina Letícia com a convidada d’honor. Acaba l’edició més exitosa de l’Atlàntida, que tanca amb 53.000 espectadors i un desig del director, Jaume Ripoll: “Que tots siguem una mica més empàtics”.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT