Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
A l' abocador il·legal hi ha fems, restes de matèria, vehicles abandonats, embarcacions, pneumàtics, termos, de tot. Deixalla en general
El gran operatiu del Seprona de la Guàrdia Civil a un assentament il·legal a la zona de Son Güells ha acabat amb sis persones detingudes per, presumptament, haver utilitzat aquest espai com a abocador i fer pagar a la gent per emprar-lo.
L’operació ha conclòs amb sis detencions, però no es descarta que n’hi pugui haver més. Els detinguts romanen als calabossos, s’estan investigant els fets i es prenen diligències. En els pròxims dies hauran de declarar davant del jutge.
Hem de dir que fa uns anys que s’utilitza aquest terreny com a abocador il·legal. Els detinguts, segons sembla, s’encarregaven de fer pagar una taxa a les persones que l’empraven per deixar-hi els fems, restes de matèria…hi ha vehicles abandonats, embarcacions, pneumàtics, termos…deixalla en general.
Hi ha sospites que el sòl podria estar contaminat i també l’aigua subterrània. Tot indica que es tracta d’un delicte ecològic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions