Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

A l' abocador il·legal hi ha fems, restes de matèria, vehicles abandonats, embarcacions, pneumàtics, termos, de tot. Deixalla en general
El gran operatiu del Seprona de la Guàrdia Civil a un assentament il·legal a la zona de Son Güells ha acabat amb sis persones detingudes per, presumptament, haver utilitzat aquest espai com a abocador i fer pagar a la gent per emprar-lo.
L’operació ha conclòs amb sis detencions, però no es descarta que n’hi pugui haver més. Els detinguts romanen als calabossos, s’estan investigant els fets i es prenen diligències. En els pròxims dies hauran de declarar davant del jutge.
Hem de dir que fa uns anys que s’utilitza aquest terreny com a abocador il·legal. Els detinguts, segons sembla, s’encarregaven de fer pagar una taxa a les persones que l’empraven per deixar-hi els fems, restes de matèria…hi ha vehicles abandonats, embarcacions, pneumàtics, termos…deixalla en general.
Hi ha sospites que el sòl podria estar contaminat i també l’aigua subterrània. Tot indica que es tracta d’un delicte ecològic.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa altres tres ferits, un greu