Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
S'ha trobat l'esquelet complet d'un home d'entre 30 i 45 anys amb un forat de bala al crani
A la cripta de la catedral estan barrejades les restes d’un centenar de persones, assassinades entre agost i setembre del 1936 pels republicans. S’ha trobat l’esquelet complet d’un home d’entre 30 i 45 anys amb un forat de bala al crani.
Aquesta és prova suficient pel Tribunal de la Diòcesi de les Pitiüses, que ara n’enviarà les dades a Roma. Volen que es canonitzin els 21 religiosos que van morir durant la Guerra Civil perquè diuen que varen ser víctimes de l’odi a la fe catòlica.
El divendres tornaran al cementeri de Santa Eulària, on cerquen els cossos del mossènyer, el seu pare i el seu germà. El procés de canonització va començar el 2008 i ja ha superat les fases de recopilació de documents i la testifical. Ara Roma demana el reconeixement de les restes mortals com a passa prèvia per a concedir-los el títol de beats i, si és possible, el de sants.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades