Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
S'ha trobat l'esquelet complet d'un home d'entre 30 i 45 anys amb un forat de bala al crani
A la cripta de la catedral estan barrejades les restes d’un centenar de persones, assassinades entre agost i setembre del 1936 pels republicans. S’ha trobat l’esquelet complet d’un home d’entre 30 i 45 anys amb un forat de bala al crani.
Aquesta és prova suficient pel Tribunal de la Diòcesi de les Pitiüses, que ara n’enviarà les dades a Roma. Volen que es canonitzin els 21 religiosos que van morir durant la Guerra Civil perquè diuen que varen ser víctimes de l’odi a la fe catòlica.
El divendres tornaran al cementeri de Santa Eulària, on cerquen els cossos del mossènyer, el seu pare i el seu germà. El procés de canonització va començar el 2008 i ja ha superat les fases de recopilació de documents i la testifical. Ara Roma demana el reconeixement de les restes mortals com a passa prèvia per a concedir-los el títol de beats i, si és possible, el de sants.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general