El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
La dona ha admès que el va apunyalar mentre dormia amb la menor de dos anys; la condemna és fruit d’un acord que rebaixa la petició inicial de la Fiscalia
Moment del judici. \ Foto: Europapress
78La Secció Primera de l’Audiència Provincial de les Balears ha condemnat aquest divendres a sis anys de presó una dona per intentar assassinar el seu marit mentre dormia amb la filla de tots dos, de dos anys, a Palma.
La sentència s’ha dictat de conformitat després que les parts arribassin a un acord abans del judici. Això ha permès rebaixar la petició inicial de la Fiscalia, que reclamava onze anys de presó.
A més de la pena esmentada, la dona és a la presó des dels fets, l’octubre de 2024, i també se li retira la pàtria potestat sobre la filla durant el temps de la condemna i haurà d’indemnitzar la víctima amb 10.700 euros per les lesions i seqüeles.
Segons ha admès l’acusada, el matí del 19 d’octubre de 2024, al domicili familiar de Palma, va aprofitar que el seu marit dormia amb la menor per apunyalar-lo diverses vegades al pit amb un ganivet de grans dimensions.
L’home es va despertar, però la dona va continuar atacant-lo amb punyalades al tòrax, a l’aixella i al braç dret. Finalment, la víctima va aconseguir prendre-li el ganivet i posar la menor fora de perill.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta