Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Segons la Fiscalia, l'ex edil va realitzar contractacions sense cap tipus de justificació legal i de manera arbitrària
97
L’exregidor d’Andratx per El Pi, Jonás Palomo, ha estat condemnat a 12 anys d’inhabilitació de càrrec públic per un delicte de prevaricació administrativa. Palomo va executar la contractació irregular d’un seguit d’expedients que superaren els 28.000 euros quan ell era el responsable de l’Àrea de Vies i Obres a l’Ajuntament andritxol entre els anys 2016 i 2017.
En un primer moment, Palomo també s’enfrontava a 4 anys de presó, però el fiscal Joan Carrau li ha rebaixat la pena després que l’exedil hagi reconegut els fets i ha arribat a un acord de conformitat amb el Ministeri públic. Segons Carrau, l’expolític va realitzar aquestes contractacions sense cap tipus de justificació legal i de manera arbitrària. En declaracions a IB3 Ràdio, la defensa de l’exregidor, el misser Montserrat Santandreu, s’ha mostrat satisfet amb el pacte de conformitat ja que s’ha demostrat que “Palomo no es va enriquir i la seva actuació no va suposar un perjudici per l’Ajuntament, darrere hi ha una qüestió política de fer mal a l’exregidor”.
Dels 28.000 euros contractats, l’Ajuntament va poder-ne recuperar 17.000. L’escrit de conformitat també detalla que NO s’ha acreditat que aquests fets hagin suposat un perjudici per als fons municipals.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús