Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

La sentència també obliga l'home a indemnitzar la menor amb 25.000 euros
El judici contra l'home es va celebrar el passat mes de gener
173L’Audiència ha condemnat a quinze anys de presó un home que va violar la filla de dotze anys de la seva parella, a Andratx, el 2023. També haurà d’abonar 25.000 euros a la menor, pels danys morals causats. El passat mes de gener, quan va declarar al judici, la víctima va explicar que va patir agressions en més de deu ocasions. També va relatar que l’acusat li deia que era víctima de bruixeria i exhibia un ganivet amb el qual la instava a matar-lo. Les violacions, segons va dir, van acabar quan va venir a viure amb ells la seva germana.
L’acusat recorre contra la resolució
L’acusat, que ara té quaranta-tres anys, es troba en presó preventiva des de l’agost de 2023. Al judici, va negar els fets i, ara, la seva defensa ha recorregut contra aquesta resolució.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
El cap d'Emergències, Pablo Gárriz, ha negat rumors falsos i afirma que no hi ha hagut danys personals durant les inundacions
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències