Presó provisional per a un professor de ball de Mallorca per abusos sexuals a diverses menors
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
L'home s'ha confessat autor dels fets i ha vist reduïda la condemna de deu anys que reclamava inicialment la Fiscalia
El condemnat, en la vista celebrada en l'Audiència Provincial. / Europa Press.
1073Un home ha reconegut aquest dilluns haver violat una jove de 15 anys, després d’un carnestoltes a un poble de Mallorca i ha acceptat una condemna de cinc anys de presó.
Durant la vista prèvia al judici celebrada aquest dilluns en la secció primera de l’Audiència Provincial, l’home s’ha confessat autor dels fets i en virtut d’un acord de conformitat ha vist reduïda la condemna dels deu anys que reclamava inicialment la Fiscalia a la meitat.
La sentència dictada oralment ha tengut en compte en concepte d’atenuant molt qualificat: l’abonament d’una indemnització de 50.000 euros. L’home queda a l’espera que, en la fase d’execució de la sentència, la Sala es pronunciï en relació amb la petició de la suspensió d’entrada a la presó. També se li ha imposat una ordre d’allunyament de deu anys.
Els fets varen tenir lloc en la matinada del 27 de febrer de 2020. L’home, aprofitant que varen compartir domicili després de la festa, va insistir a dormir al seu costat. Al cap de poc temps, va demanar a la jove que li fes una besada, a la qual cosa ella es va negar. Més tard i ja quan la víctima estava adormida, li va llevar la roba i la va violar. A conseqüència d’aquests fets, la jove ha sofert baix rendiment acadèmic, por, culpa, ansietat i rebuig al contacte físic.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.
És la segona mort en 24 hores en aigües de Menorca després que ahir perdés la vida un home en una piscina des Migjorn Gran