Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

També haurà de pagar una multa de 3.000 euros i indemnitzar un dels exempleats amb 12.000 euros
El propietari d’un agroturisme de Manacor accepta una condemna de 2 anys de presó per un delicte contra els drets dels treballadors. També haurà de pagar una multa de 3.000 euros i indemnitzar un dels exempleats amb 12.000 euros. L’home ha reconegut que va explotar sis empleats que feien feina sense contracte, amb horaris abusius i sotmesos a un tracte denigrant.
Els extreballadors han explicat a IB3 que l’acusat els obligava a fer jornades que arribaven a les 16 hores diàries, que feien feina en negre i que el tracte era denigrant. A més, alguns d’ells cobraven un sou setmanal de només 100 euros.
Segons la Fiscalia, l’empresari s’aprofitava de la vulnerabilitat dels empleats perquè la majoria eren estrangers sense capacitat econòmica ni possibilitats d’obtenir altra feina.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases