societat
Condemnat a vuit anys i mig de presó un home per mantenir relacions sexuals amb quatre menors d’edat. Dues de les joves eren a un centre de menors de Mallorca. Una de les nines tenia només 14 anys en el moment que es produïren els fets.
El tribunal considera provat que l’home donava doblers, roba i consumia droga amb les menors. Durant el judici, un segon acusat va reconèixer-ne els fets i va acceptar una condemna de dos anys de presó per corrupció de menors.
Cercador |
Sempre que les restriccions ho permetin, les jornades professionals també se celebraran de forma semipresencial
S'exigeix als viatgers de CCAA amb una incidència a 14 dies superior a 100 casos
En les darreres hores s'han detectat a Eivissa 4 casos nous de coronavirus i la incidència a 14 dies a...
La Delegació del govern espanyol ha informat que es podrà realitzar complint amb les mesures sociosanitàries contra la covid