Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La jutgessa ha acordat suspendre l'entrada a presó de Pedro Rosselló Cursach amb la condició que no delinqueixi durant 2 anys i 6 mesos
La titular del Jutjat penal número 1 de Palma ha dictat una sentència en la qual condemna el nebot de l’empresari Bartomeu Cursach, Pedro Rosselló Cursach, a 15 mesos de presó i a una multa de nou mesos a raó de 20 euros diaris.
La jutgessa, però, ha acordat la immediata posada en llibertat del nebot de Cursach en concedir-li el benefici de la suspensió de l’execució de la pena de presó imposada, condicionat al fet que no delinqueixi en el termini de dos anys i sis mesos.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions