Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Haurà de pagar 5.000 euros de multa i indemnitzar cadascuna de les menors amb 500 euros
330
Un professor de Palma ha estat condemnat per assetjar algunes de les seves alumnes a través de les xarxes socials. Haurà de pagar multes que sumen 5.000 euros i abonar 500 euros a cadascuna de les menors pels danys morals causats.
Els fets varen ocórrer l’any 2022. El docent, que donava classes de música a un institut de Palma, va contactar amb set alumnes a través d’Instagram. Les estudiants tenien entre 12 i 16 anys. L’home feia comentaris obscens a les menors, s’insinuava sexualment i, en alguns casos, intentava quedar amb elles.
Condemnat per vexacions lleus
La sentència considera l’acusat responsable de set delictes de vexacions lleus. Se li apliquen l’agreujant d’abús de confiança i els atenuants de drogaddicció i confessió. L’home, assistit pel lletrat Bernat Garí, va demanar perdó pels fets durant la celebració del judici.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament