Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'Ove, cap de la trama, està fugit de la justícia
Els cinc acusats han acceptat una pena d’1 any i 8 mesos de presó cadascun, a més de multes que sumen els 400.000 euros. La Fiscalia ha rebaixat la petició inicial de 6 anys de presó per la majoria d’ells a canvi del reconeixement dels fets.
Els acusats han admès haver blanquejat doblers obtinguts amb la venda de drogues. També tornaran els béns comprats amb els doblers negres. La majoria són familiars de l’Ove, considerat el responsable de la trama de blanqueig i un dels caps dels clans de Son Banya. També estava acusat al judici d’aquest dilluns, però està en parador desconegut des que es va escapar de la presó el 2016 aprofitant un permís penitenciari.
L’Ove va ser detingut en tres operacions policials diferents al poblat de Son Banya. Aquest dilluns, l’acusaven d’haver comprat cotxes d’alta gamma, finques, joies per valor de 7.000 euros i mobles per valor de 28.000 amb els beneficis de la venda de la droga. Uns béns que, segons el fiscal, posava en nom de la resta d’acusats per ocultar-ne la procedència il·lícita. Avui demanaven per a ell una pena de presó de 10 anys.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals