Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El taxista i els dos professors reconeixen un delicte d'homicidi imprudent
Condemnen a 1.000 euros de multa els tres acusats per l’atropellament mortal d’una alumna de Madre Alberta. Avui, els dos professors i el taxista que la va atropellar han tancat un acord i han reconegut un delicte d’homicidi imprudent menys greu.
També han indemnitzat amb 40.000 la família de la víctima. A més, al taxista li retiren el carnet 4 mesos i el professor no podrà impartir classes durant mig any.
Els fets varen ocórrer a l’abril del 2017. L’adolescent, de 14 anys, va ser atropellada mentre feia una classe d’educació física a les immediacions del col·legi.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí