La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
L'Audiència provincial absol els implicats dels delictes contra la integritat moral i lesions psíquiques
L’Audiència Provincial ha condemnat dos policies locals de Palma a dos anys de presó i inhabilitació per coaccionar una companya seva. Un d’ells, a més, ha estat condemnat a dos anys i dos mesos més per denúncia falsa i fals testimoni. Sonia Vivas: “És un triomf que es reconegui que tot el que cont és cert”
La víctima, Sonia Vivas, denuncià tres policies per vexar-la per mor de la seva orientació sexual. El tercer acusat, el comissari Rafel Estarellas, ha estat absolt.
El tribunal considera provat que els dos condemnats van tractar de manera degradant la víctima, humiliant-la de manera “habitual” per la seva condició de lesbiana. Amb tot, ha absolt els implicats dels delictes contra la integritat moral i lesions psíquiques que la Fiscalia els atribuïa, perquè haurien prescrit. La víctima estudiarà si presenta recurs.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte