Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'Audiència provincial absol els implicats dels delictes contra la integritat moral i lesions psíquiques
L’Audiència Provincial ha condemnat dos policies locals de Palma a dos anys de presó i inhabilitació per coaccionar una companya seva. Un d’ells, a més, ha estat condemnat a dos anys i dos mesos més per denúncia falsa i fals testimoni. Sonia Vivas: “És un triomf que es reconegui que tot el que cont és cert”
La víctima, Sonia Vivas, denuncià tres policies per vexar-la per mor de la seva orientació sexual. El tercer acusat, el comissari Rafel Estarellas, ha estat absolt.
El tribunal considera provat que els dos condemnats van tractar de manera degradant la víctima, humiliant-la de manera “habitual” per la seva condició de lesbiana. Amb tot, ha absolt els implicats dels delictes contra la integritat moral i lesions psíquiques que la Fiscalia els atribuïa, perquè haurien prescrit. La víctima estudiarà si presenta recurs.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents