Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La veu d’alarma la donaren els vehicles que se’l creuaren
Un turisme circulava en sentit contrari a l’autopista de Llucmajor, a l’altura de la sortida del Coll d’en Rabassa, diumenge al vespre. El conductor era un home de 86 anys.
Els vehicles que el varen veure avisaren tot d’una els serveis d’emergències i ràpidament la Guàrdia Civil i la Policia Local muntaren un dispositiu per aturar-lo. L’aconseguiren interceptar al quilòmetre 16 de l’autopista, quan ja havia recorregut més de 10 quilòmetres en sentit contrari.
Segons els agents, va ser una distracció del conductor, que va donar negatiu en control d’alcoholèmia i drogues.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat