Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La Guàrdia Civil intenta determinar el punt exacte per on el jove entrà a l'autopista en sentit contrari
El test d’alcoholèmia determina que el conductor kamikaze de 21 anys que provocà l’accident mortal de l’autopista d’Inca quadruplicava la taxa permesa. Podria ser acusat d’un delicte d’homicidi.
Com que el jove està intubat, la Guàrdia Civil encara no l’ha pogut interrogar i, per això, parla amb testimonis dels fets per determinar el punt exacte per on es va incorporar a l’autopista en sentit contrari.
Al sinistre va morir el seu germà, que anava de copilot, i resultà ferida de gravetat la conductora de 19 anys amb la qual xocà frontalment.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"