Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El Palma Futsal s'enfronta dissabte al líder, el Llevant
Juan Pedro Ortega és el segon entrenador del Palma Futsal. Durant la setmana es dedica a preparar els partits, aportar informació a Vadillo sobre el rival i coordinar el cos tècnic. Aquest és el dia a dia a l’oficina, però també hi ha una part més personal, de proximitat amb els jugadors. Una feina, que aquesta temporada, diu, ha tengut molta importància.
Ara afronten el final de temporada. Queden sis partits. Dissabte reben el líder, el Llevant. El Palma Futsal tendrà l’oportunitat de retallar distàncies amb la primera plaça. Un partit que podreu seguir en directe a IB3 Televisió a partir de les 12h.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions