La cantant Anna Ferrer, pregonera de Maó el 2026: “S’han de conservar els llocs de trobada”
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'estiu meteorològic comença aquest dimecres 1 de juny, una època on minva la floració que vendrà seguida del que s'anomena 'la primavera d'hivern'
Dimecres comença l’estiu meteorològic i ho farà amb una altra pujada de la temperatura. Un equip de Méteo ha tornat al Jardí Botànic de Sóller per conèixer quines espècies estan en època de floració. Després d’una primavera molt variable, la floració ens ha sorprès, com sempre, amb la seva bellesa. Si fa unes setmanes vos parlàvem de l’estepa, ara vos presentam algunes de les plantes que floreixen a finals de primavera: com el socarrell, l’ Scabiosa cretica o un endemisme de Menorca ja extingit: la Lysimachia minoricensis.
El socarrell és un coixinet amb una flor groga molt curiosa; l’ Scabiosa cretica ens ofereix a la vegada, les seves flors, fruits i poncelles encara per obrir.
L’estiu meteorològic comença aquest dimecres 1 de juny, una època on minva la floració que vendrà seguida del que s’anomena ‘la primavera d’hivern’.
De moment, gaudirem de les que tenim.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
El canvi també suposarà la tornada de les 130 places d'estacionament, que seran gratuïtes
El Govern ha obert diligències perquè no és segura