Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Una vegada el predictor decideix activar l'avís, es posa en marxa tota una cadena que inclou Emergències 112, Salvament Marítim o Ports de les Balears
Groc, taronja i vermell. Són els colors que fan referència a la perillositat del fenomen meteorològic que s’espera. Uns avisos que l’AEMET demana que la població els faci cas.
Una vegada el predictor decideix activar l’avís, es posa en marxa tota una cadena que inclou Emergències 112, Salvament Marítim o Ports de les Balears.
Tant l’Aemet com Emergències 112 comuniquen la situació a què ens enfrontam via els mitjans de comunicació o les seves xarxes socials. En aquest cas, també Emergències 112 indica si s’ha activat algun tipus de pla. El proper estiu és molt probable que Emergències 112 ja pugui avisar per missatge als telèfons mòbils.
Tot amb una única finalitat, prevenir.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los