Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Volen complementar les dades que dona el satèl·lit internacional SWOT sobre la superfície de la mar de les Balears
Al programa d’IB3 Televisió ‘Méteo’ parlam de la mar i el seu estudi, concretament del projecte FAST-SWOT, que duen conjuntament l’Institut Mediterrani d’Estudis Avançats i el Sistema d’Observació Costaner i Predicció de les Illes Balears. Un equip de científics obté també dades de la superfície de la mar, per així complementar les que dona el satèl·lit internacional SWOT sobre les Balears, per on passa diàriament.
Ho fa amb un aparell anomenat roseta i unes 20 boies, que han estat batiades amb diferents noms per escoles de Mallorca. De moment, en les dues campanyes que han realitzat ja han detectat moviments interessants, com els remolins. Aquestes campanyes permeten conèixer millor aquestes estructures marines imprescindibles en la regulació del clima.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat