Parlam de reduir la producció de residus i de la feina que fa l’organització Rezero. Ben aviat posaran en marxa una prova pilot per reutilitzar les botelles de vi, i es vol pautar entre els cellers de Mallorca un model de botella comú. D’aquesta manera es reduirà el consum d’envasos d’un sol ús. Aquesta mesura també implica una reducció pel que fa a la petjada de carboni.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa