L’estrella de mar és possiblement un dels animals marins més bells. Tot i que cada vegada, segons sembla, se’n veuen menys, de moment només n’hi ha una espècie que s’inclou a la llista vermella de protecció de la Unió Internacional per a la Conservació de la Natura.
Els canvis de temperatura de la mar o l’acidificació dels oceans, entre d’altres, estan canviant la fesomia de la mar. És per això que es demana responsabilitat i seny amb els animals marins. Sabíeu, per exemple, el que suposa treure una estrella de mar de l’aigua?
La millor manera per gaudir del paisatge marí és simplement observar-lo, sense fer-lo malbé ni a ell ni el seu delicat entorn.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa