Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El municipi programa visites guiades al seu cementiri per a posar-lo en valor
Ciutadella s’ha proposat fer valdre el seu cementiri programant visites guiades. Aquest dijous capvespre es fa la darrera. Molt recomanable per conèixer la història de Ciutadella a través d’alguns dels personatges que hi estan enterrats.
Els cementeris són espais que també poden servir per conèixer capítols del nostre municipi a través dels seus valors històrics, patrimonials, artístics o arquitectònics. Ens és útil per saber on són enterrats els fills il·lustres de Ciutadella, com ara Joan Benejam i Vives, un dels pedagogs més importants que ha tingut la història educativa de Menorca del segle XIX. Els gustos estètics també han passat per les tombes. Al segle XIX es posen de moda les que expliquen relats personals, com els fills que varen escriure una carta a son pare en què explicaven què varen sentir i el procés que varen experimentar quan va morir. Les visites serveixen als ciutadans per veure aquests espais amb uns altres ulls.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061