L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Una societat col·lapsada és una societat que ha fracassat. És una de les conclusions de la conferència ‘Viure del turisme, morir del turisme’ que ha tingut lloc aquest divendres capvespre al club Diario de Mallorca.
Els conferenciants, Jaume Garau i Carlos García Delgado, han proposat endurir la llei de turisme, prohibir el lloguer vacacional a la ciutat, o augmentar el preu de l’ecotaxa per evitar la creixent sobresaturació turística als nuclis urbans, la massificació i l’augment en els preus del lloguer.
Garau també ha reivindicat l’establiment d’una moratòria turística per reduir de 12 a 10 milions, la xifra de turistes que reben les Illes.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues