Desarticulada la major xarxa criminal de tràfic de drogues a Menorca
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Una societat col·lapsada és una societat que ha fracassat. És una de les conclusions de la conferència ‘Viure del turisme, morir del turisme’ que ha tingut lloc aquest divendres capvespre al club Diario de Mallorca.
Els conferenciants, Jaume Garau i Carlos García Delgado, han proposat endurir la llei de turisme, prohibir el lloguer vacacional a la ciutat, o augmentar el preu de l’ecotaxa per evitar la creixent sobresaturació turística als nuclis urbans, la massificació i l’augment en els preus del lloguer.
Garau també ha reivindicat l’establiment d’una moratòria turística per reduir de 12 a 10 milions, la xifra de turistes que reben les Illes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor