Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Les forces de seguretat russes creuen que va ser ella qui va matar el bloger militar Vladlen Tatarski
Les forces de seguretat russes han detingut aquest dilluns Daria Trepova, sospitosa de l’atemptat ocorregut ahir a una cafeteria de Sant Petersburg, i que va causar la mort del bloger militar Vladlen Tatarksi. Trepova ha reconegut avui que va lliurar l’estatueta que va causar l’explosió. Ho ha fet en l’interrogatori que ha estat divulgat pel Ministeri de l’Interior.
Trepova ja va estar en el punt de mira de les autoritats russes el febrer de 2022 quan va ser condemnada a 10 dies d’arrest administratiu per una acció no autoritzada contra la campanya militar a Ucraïna. Rússia s’ha referit a l’atac com un atemptat terrorista i l’ha vinculat amb els serveis especials d’Ucraïna i el Fons de Lluita contra la Corrupció, del líder opositor rus, Aleksei Navalni.
El 10 de juny de 2021 la Justícia russa va il·legalitzar diverses organitzacions associades amb Navalni, entre les quals el FBK, el seu moviment polític, i el Fons per a la Protecció dels Drets dels Ciutadans, en declarar-les “extremistes”. Segons el comitè, Trepova era una “activa partidària” del FBK.
Segons ha informat aquest dilluns el Ministeri de Salut de Rússia, 10 dels 32 ferits en l’atemptat en el qual va morir Tatarski es troben en estat greu.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren