Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els pares dels joves responsables s'haurien personat davant la Guàrdia Civil per explicar els fets
Al port de Fornells han cremat tres embarcacions. Ha passat avui a les tres de la matinada. Les sospites han recaigut des d’un primer moment damunt un grup de joves que fan botellada habitualment de nit a la zona.
L’empresa propietària de les llanxes, Ocimar Menorca, ha contat, amb tot, a IB3 que els pares dels joves haurien confessat avui mateix davant la Guàrdia Civil la responsabilitat dels seus fills en els fets. Es tractaria, d’acord amb aquest testimoni, d’un fet accidental, mentre jugaven amb una garrafa de benzina.
Aquests són els fets. Tres embarcacions rígides de fibra de vidre s’han calat foc aquesta matinada a una de les marines del port de Fornells. Tot ha fet pensar des d’un primer moment en la possibilitat d’un incendi provocat. De fet, alguns vesins han vist fugir corrents uns joves de la zona.
Les tres llanxes, una de les quals ha quedat enfonsada, pertanyen a una mateixa empresa de lloguer d’embarcacions, que ha hagut de cancel·lar totes les sortides, i que ha denunciat els fets davant la Guàrdia Civil.
L’empresa afectada, que calcula els danys en uns 40.000 euros, ja havia denunciat el robatori d’una barca fa un temps. El pitjor, diuen, és que l’assegurança no dona cobertura als danys en tractar-se d’un acte de vandalisme. Els vesins, que van ajudar a apagar el foc, es queixen de la manca de vigilància a la zona.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors