El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Abaqua s'ha compromès a renovar-la després de 18 ruptures en 6 anys
En els darrers 6 anys la canonada que du l’aigua entre Sant Josep de sa Talaia i Sant Antoni de Portmany s’ha romput 18 vegades. És un autèntic malson pels vesins que viuen a la zona de Cala de Bou. Els dos municipis afectats han demanat mesures urgents al Govern. Abaqua s’ha compromès a canviar el tram més afectat abans que acabi l’any.
Les obres per substituir completament aquest tram del tub col·lector, de 500 metres de llargària i situat l’avinguda de Sant Agustí, començaran a finals d’aquest any. Es tracta d’una intervenció urgent que s’avança a un altre projecte de més envergadura per renovar-ne tota la infraestructura, de més de 4 quilòmetres, per bé que no la substitueix.
Els vesins i comerciants de la zona, tot i ser conscients de les molèsties que poden generar aquestes obres, es mostren disposats a assumir-les si suposen una solució definitiva per a les reiterades ruptures i avaries. La intervenció s’executarà en el tram del començament de l’avinguda a l’inici de l’hivern i es preveu que s’allarguin durant aproximadament tres mesos.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals