Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'esbós va ser creat per l'artista malagueny l'any 1966
Un dibuix de Pablo Ruiz Picasso ha estat intervengut a l’Aeroport d’Eivissa. Un turista va intentar introduir l’obra sense declarar-la. En ser requerit per Duanes, va mostrar una factura manuscrita de 1.500 francs suïssos i va assegurar que el dibuix era una còpia.
Després d’inspeccionar l’equipatge, però, els investigadors varen trobar un altra factura de 450.000 francs d’una galeria de Zuric. Segons les anàlisis preliminars, l’obra data de 1966 i és original. El viatger està acusat d’un delicte de contraban.
La introducció lícita de l’obra a Espanya hauria implicat haver de satisfer els drets aranzelaris i l’IVA a la importació, a més de les obligacions de declaració administrativa a les quals estigués subjecta la mercaderia.
L’obra d’art es troba a la disposició del Jutjat d’Instrucció 4 d’Eivissa, que s’encarrega de la recerca dels fets.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície