Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El Consistori no vol assumir la neteja perquè diu que no li pertoca, mentre que el Govern assegura que és una competència municipal
Des de fa unes setmanes, la brutor s’acumula al Torrent de Pareis per la pressió del turisme. L’Ajuntament d’Escorca no vol assumir la neteja perquè diu que no li pertoca, mentre que el Govern assegura que és una competència municipal.
Als bars i restaurants de Sa Calobra estan molt preocupats per la mala imatge que s’està oferint en aquest lloc tan emblemàtic de Mallorca. El batle d’Escorca, Toni Solivellas, reclama solucions al Govern i planteja dues opcions: o bé la Conselleria s’encarregui de recollir el fems de les diferents fraccions o bé que l’ajuntament rebi una compensació econòmica per fer-ho.
Si el fems no s’acumula més al Torrent de Pareis és perquè una empresa de Costes ha passat ja en diverses ocasions aquest estiu per fer-ho net.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància