Un mort i un ferit greu en un accident entre dos cotxes al Coll d’en Rabassa, a Palma
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
El Consistori no vol assumir la neteja perquè diu que no li pertoca, mentre que el Govern assegura que és una competència municipal
Des de fa unes setmanes, la brutor s’acumula al Torrent de Pareis per la pressió del turisme. L’Ajuntament d’Escorca no vol assumir la neteja perquè diu que no li pertoca, mentre que el Govern assegura que és una competència municipal.
Als bars i restaurants de Sa Calobra estan molt preocupats per la mala imatge que s’està oferint en aquest lloc tan emblemàtic de Mallorca. El batle d’Escorca, Toni Solivellas, reclama solucions al Govern i planteja dues opcions: o bé la Conselleria s’encarregui de recollir el fems de les diferents fraccions o bé que l’ajuntament rebi una compensació econòmica per fer-ho.
Si el fems no s’acumula més al Torrent de Pareis és perquè una empresa de Costes ha passat ja en diverses ocasions aquest estiu per fer-ho net.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sinistre s’ha produït a primera hora del matí al quilòmetre 1 de la carretera Ma-30, prop de Mercapalma
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Amb una representació visual d'aquest insecte, Via Menorca ha advertit dels efectes de la saturació del turisme