Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
L'empresa diu que no pot garantir el servei per la falta de personal que vulgui canviar de torn
106
Serveis Ferroviaris de Mallorca (SFM) va suspendre el 30 de novembre, i fins a nou avís, els bitllets en grup. “Amb el conflicte tothom s’agafa els torns a retxa i no els vol moure gens… No ens podem permetre no poder prestar el servei”, argumenta el gerent de l’empresa pública, Mateu Capellà, en relació a l’enfrontament amb la part laboral que reclama més transparència i garanties de la viabilitat del servei i els seus llocs de feina. “La gent està farta que les previsions de la cobertura del servei es facin en funció de les hores extra, improvisant en el dia a dia, fet que nosaltres consideram que fa evident que s’ha de contractar més personal”, diu Ricardo Mas, president del Comitè d’Empresa en concretar que es demana als treballadors renúncies i canvis dels seus dies de descans.
No poder fer ús del tren per les sortides extraescolars pot perjudicar els centres “a l’hora de planificar-les”, assenyala Albert Lobo, president de la Federació d’Associacions de Pares i Mares (FAPA), per a qui també pot suposar un perjudici “per a les famílies” si s’ha de contractar un servei discreccional. Sense tren, els escolars tenen l’alternativa dels busos del TIB per desplaçar-se en les sortides (el bitllet és gratuït en ambdós casos per als menors de 16 anys).
L’any passat, Serveis Ferroviaris de Mallorca va transportar amb bitllets de grup 9.202 viatgers, la majoria alumnes d’escoles i instituts. El 2020, 11.856 .
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases