A l'hora de plantar, seria ideal fer-ho amb arbres de fulla caduca, perquè deixi passar la llum a l'hivern i protegeixi durant l'estiu
Fulles que ballen, ombres… arbres que estan habitualment al nostre voltant i als quals no prestam gaire importància, però que haurien de ser els nostres aliats als nuclis urbans. Són molts els beneficis que aporten els serveis ecosistèmics, com ara el confort tèrmic, millores en la qualitat de l’aire i més superfície d’infiltració, entre d’altres.
És important, asseguren els experts, acabar amb el concepte de plantar arbres per habitant. A l’hora de plantar, seria ideal fer-ho amb arbres de fulla caduca, perquè deixi passar la llum a l’hivern i protegeixi durant l’estiu. La idea és fer de les ciutats, refugis climàtics. Tots hi coincideixen, no hi ha voluntat de millorar els espais públics en aquest sentit ni tampoc una gestió a llarg termini. Un model a seguir en aquest sentit podria ser Vitòria; i, en l’àmbit internacional, Lió.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació