El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La majoria dels 14 establiments pretenen obrir divendres, però només ho faran amb més espais
Dies de confusió a la plaça des Parc. Tot i que la majoria dels 14 establiments tenen la intenció d’obrir divendres que ve, estan pendents de la confirmació per poder ampliar l’espai de les terrasses que aniria entre els tres i quatre metres d’augment, segons la majoria de les demandes. Si no obtenen aquesta ampliació, asseguren que no obriran.
La setmana passada, IB3, amb l’inici de la Fase 1, va informar que l’ajuntament només admetria peticions individuals. Els empresaris de la plaça del Parc ens asseguren que ells van conèixer ahir mateix aquesta situació. Alguns ja l’han formalitzat. Fonts de l’ajuntament han informat que es tarda entre tres i quatre dies a respondre a cada petició. Ara mateix, a la plaça del Parc només hi ha dos bars oberts.
Continua la incertesa a la plaça des Parc quan s’acaba de publica al Butlletí Oficial de les Illes Balears l’aprovació de la nova ordenança d’ocupació de la via pública de l’Ajuntament d’Eivissa. La normativa inclou que el consistori pot determinar espais com saturats per restringir-hi la instal·lació de terrasses. A més, exigeix que en el termini d’un any els establiments s’adaptin als nous criteris de mobiliari. Per exemple, NO s’autoritzaran taules i cadires de plàstic d’una peça, excepte a zones de platja. També recull que ha de quedar lliure per al trànsit de vianants 2 metres amb l’excepció dels carrers de Sa Penya i Dalt Vila, on l’espai lliure no pot ser inferior al metre i mig. I queda prohibit instal·lar a l’exterior aparells musicals i televisors.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits