La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Molts han fet coa a clíniques privades per treure's una prova de covid per tornar a Alemanya.
Arriben a la platja i el primer que fan és treure’s la mascareta. Com ells molts turistes alemanys no sabien si era obligatori dur-la en espais naturals, com aquest, tal com va publicar ahir el BOE.
Molta confusió entre els banyistes. Mentre uns feien esport amb la mascareta posada o passejaven per la platja amb el nas i la boca coberta, en altres casos ens trobàvem amb escenes com aquestes: una massatgista duu la mascareta, però la seva clienta no. Els turistes ens contaven que no s’esperaven haver de posar-se-la a la platja aquí a Mallorca.
A Platja de Palma, hi ha una vintena d’hotels oberts. En aquesta zona, un 60% dels turistes són alemanys. Han triat les Illes per venir de vacances per la situació epidemiològica. Ara es troben que, des d’ahir, han de dur una prova negativa de covid per tornar a Alemanya. Molts feien avui cua per fer-se el test, que té un preu d’uns 35 euros. Intentaran que l’assegurança mèdica els torni els doblers una vegada tornin al seu país.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
El camioner ha donat positiu en alcohol, més de 8 vegades més del límit permès per als conductors professionals
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part