Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Menorca va ser la destinació espanyola amb major ocupació per places i Mallorca la de més pernoctacions, sobretot a Calvià i Palma
83
Les places hoteleres de les Balears registraren el mes passat el 89,3% d’ocupació amb 1.900.000 turistes allotjats. Amb una estada mitjana de cinc dies acumularen 10.800.000 vespres d’hotel, situant les Illes al capdavant de l’Estat en l’acolliment turístic de no residents.
Són dades de l’informe de Conjuntura Hotelera publicat avui per l’Institut Nacional d’Estadística que donen com a resultat un increment del 7% del número de viatgers als registres hoteleres en comparació amb el el 2019. Significa igualment una pujada del 65% respecte a l’agost de l’any passat.
Menorca, capdavantera en ocupació
Quant a les pernoctacions també augmentaren en comparació a l’any passat però són pràcticament les mateixes que fa tres estius. Per zones turístiques, Menorca va ser la destinació espanyola amb major ocupació per places i Mallorca la de més pernoctacions, sobretot a Calvià i Palma.
Els preus varen pujar un 17%, gairebé quatre punts més que al conjunt de l’estat i els ingressos per habitació disponible varen créixer un 43% fins els 146 euros.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació