Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
'De tot color', de Ferran Vallés, ha aconseguit una doble menció de qualitat de la Ràdio Associació de Catalunya
112
El programa ‘Connexió local’, d’IB 3 Ràdio, ha estat guardonat amb el Premi al Millor Programa de Ràdio Local que atorga Ràdio Associació de Catalunya. El jurat l’ha triat entre mig centenar de candidatures per la seva tasca d’altaveu territorial.
‘Connexió local’ compta amb la participació de 12 emissores locals de Balears que aporten els seus continguts i, a la vegada, difonen el programa en la seva sintonia. I tot, amb la direcció i presentació de Magda Cortés, que destaca el seu principal repte. “L’objectiu és que els temes locals no siguin locals d’aquell municipi, perquè veiem, i si escoltau el programa ho veieu, que els temes locals ens afecten a tots, són comuns a tots”.
És la primera vegada que una proposta d’IB 3 Ràdio rep un premi de RAC, una satisfacció que Cortés ha deixat clara. “Molt agraïda, molt sorpresa també, perquè a vegades feim feina sols, una mica aïllats, dins el nostre dia a dia… No saps si t’escolten, com surt.. Que et donin una mica de visibilitat anima molt, t’alegra molt i dona una il.lusió molt gran”.
‘De tot color’, de Ferran Vallés, ha conseguit una doble menció de qualitat. Un reconeixement que han rebut, en altres edicions, altres programes d’aquesta casa com ‘Fons d’Armari’, ‘Aire’ o ‘No venim amb manual’.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou