Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El certamen exhibirà els curtmetratges a través de la plataforma mujeresdecine.com
Amb l’objectiu de posar en valor la creativitat de les dones guionistes i directores de cinema de tot el mon neix CONOFEST, el primer festival internacional i feminista de curtmetratges que s’organitza a les Illes.
CONOFEST s’inaugura el pròxim 17 de desembre i durant 5 dies ha programat una quinzena de projectes, de 18 creadores de 10 països dels 5 continents. El festival exhibirà els curtmetratges a través de la plataforma mujeresdecine.com. El preu es de 9,99 euros per a poder accedir a totes les pel·lícules o de 4,99 per accedir a paquets de 5 films.
A més de l’autoria femenina de totes les propostes, les temàtiques entre una l’altra son ben diferents i tracten factors com ara la immigració, el VIH, el maltractament, però també la dansa o les noves tecnologies.
CONOFEST no es limita a l’exhibició de pel·lícules fetes i dirigides per dones i ja preveu altres activitats complementàries durant tot l’any amb l’objectiu d’aconseguir la paritat real entre homes i dones a la indústria del cinema.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat