Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
El certamen exhibirà els curtmetratges a través de la plataforma mujeresdecine.com
Amb l’objectiu de posar en valor la creativitat de les dones guionistes i directores de cinema de tot el mon neix CONOFEST, el primer festival internacional i feminista de curtmetratges que s’organitza a les Illes.
CONOFEST s’inaugura el pròxim 17 de desembre i durant 5 dies ha programat una quinzena de projectes, de 18 creadores de 10 països dels 5 continents. El festival exhibirà els curtmetratges a través de la plataforma mujeresdecine.com. El preu es de 9,99 euros per a poder accedir a totes les pel·lícules o de 4,99 per accedir a paquets de 5 films.
A més de l’autoria femenina de totes les propostes, les temàtiques entre una l’altra son ben diferents i tracten factors com ara la immigració, el VIH, el maltractament, però també la dansa o les noves tecnologies.
CONOFEST no es limita a l’exhibició de pel·lícules fetes i dirigides per dones i ja preveu altres activitats complementàries durant tot l’any amb l’objectiu d’aconseguir la paritat real entre homes i dones a la indústria del cinema.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou