Als veïnats els costa entendre les noves limitacions
És diumenge i Palma queda buida, sobretot a la zona de salut d’Arquitecte Bennàzar. Però encara queden espurnes de veïnatge. A un barri amb molt petit comerç, aquest diumenge hi ha poca cosa oberta. I als bars, taules buides. Només hi resten els parroquians més fidels.
Entre cafè i cafè, a les tertúlies no es xerra d’una altra cosa. Als veïnats els costa entendre la mesura. Tot i que estan dins l’àrea de salut d’Arquitecte Bennàzar, el seu metge de capçalera és a un altre centre de salut.
I qui també ho paga són els negocis. Alguns aguantaran tant com puguin. D’altres, es plantegen tancar uns dies.
I n’hi ha que directament ja han tancat fins que la zona de salut d’Arquitecte Bennàzar recuperi la normalitat.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici