Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La institució insular confirma que ara tindrà vot davant el Govern en la cerca d'una opció menys cruenta
El Consell d’Eivissa assegura que el Govern s’ha compromès a escoltar la màxima institució eivissenca per decidir com erradicar les 16 cabres que encara queden a l’illot des Vedrà. L’actual equip de govern del Consell insular ha recordat que l’anterior forma en què es va fer, matant-les a tirs, no va ser decisió seva.
L’erradicació de les cabres de l’illot des Vedrà, al 2016, va posar en contra del Govern una part de la societat eivissenca i organitzacions animalistes, com l’Associació Animalista de les Illes Balears (ASSAIB). Ara que tècnics de l’executiu han constatat que almenys n’hi ha encara 16 exemplars vius, institucions com l’Ajuntament de Sant Josep i el Consell d’Eivissa cerquen alternatives a matar-les a tirs.
Tot i que la delegació a Eivissa de l’ASSAIB ha tramitat un procediment per via penal per evidenciar que l’anterior procés per eliminar les cabres no ha tingut èxit, aquesta entitat creu que mentre que no hi hagi una resolució judicial favorable, existeix el risc que el Govern empri el mateix sistema. El Consell d’Eivissa confirma, tot i això, que ara tindrà vot en la cerca d’una alternativa menys cruenta
Recordem que la Conselleria de Medi Ambient considera que les cabres són una amenaça pels danys que produeixen a la vegetació i aus protegides a l’illot des Vedrà.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears