Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
El tercer cable i el foment de les energies renovables solucionarien la problemàtica de la turbina de ca Marí
Formentera cerca fomentar les energies renovables i millorar el seu sistema energètic. Tant el Consell com el Govern faran feina perquè aquest fet sigui una realitat tot i que encara no hi ha terminis fixats, ni mesures concretes.
El projecte del tercer cable que conduiria l’energia des d’Eivissa fins a la Pitiüsa menor, i que encara continua estudiant-se, i el foment de l’autoconsum solucionarien part de la problemàtica que es viu amb la turbina de ca Marí. El problema, però, són les peculiaritats que té l’illa de Formentera, tot i així, ambdues administracions confien a trobar solucions que s’hi adaptin.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes