Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
La institució insular disposa d'un total de 105 habitatges per als projectes Housing Led i Housing First
La situació causada per la pandèmia de la Covid-19 ha colpejat amb força les persones sense llar. Jesús va venir de Veneçuela farà pràcticament un any. Es va trobar al carrer i, fa uns mesos, s’ha incorporat al projecte Housing Led. Una iniciativa d’inclusió social a la qual es dona una llar als participants que es comprometen a la seva inserció laboral.
Una assistent social s’encarrega de fer el seguiment dels participants. Jesús conviu amb dues persones més. Els ensenyen sobretot a fomentar l’autonomia i l’empoderament personal.
En canvi, la situació d’Antonio és ben diferent. Fa un any i mig va acceptar deixar de viure al carrer per tornar a tenir un sostre. Per la seva edat i situació personal, està inclòs al projecte Housing First. L’habitatge és només per a ell, amb la possibilitat de conviure amb una altra persona que ell triï.
Ara mateix, el Consell de Mallorca disposa de 105 habitatges per aquests dos projectes. En el darrer any i mig, 11 persones han aconseguit tornar a tenir independència. Davant la previsió d’augment de sol·licituds per als pròxims mesos, l’IMAS té la intenció de seguir ampliant el parc d’habitatges per donar solucions assistencials.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució