Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El Consell de Menorca considera insuficient la proposta de Melià per reduir l'impacte visual un 15%
Negociacions a tres bandes entre Consell de Menorca, Ajuntament d’Alaior i Melià per tal de minimitzar l’impacte de les dues torres de l’hotel que la cadena té a primera línia de Son Bou. El Consell considera que la proposta de l’empresa d’invertir 35 milions d’euros per reduir l’impacte visual un 15% és del tot insuficient i assegura que mantenen contactes per poder reduir encara més l’alçada de l’hotel.
Les negociacions a tres bandes continuen a l’espera de que el Consell Consultiu dirimeixi si existeix o no incompatibilitat en el projecte de reforme, ja que està elaborat pels mateixos autors encarregats de la revisió del Pla General d’Alaior.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç