Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La institució superà el límit de despesa l'any passat, per 6 milions d'euros
144
El Consell d’Eivissa debatrà en el pròxim ple, a proposta de l’equip de govern, el Pla econòmic i financer per incorporar els sous procedents dels romanents i executar així polítiques en cooperació municipal o inversions. El Pla, segons ha informat la institució insular en un comunicat, permetrà incorporar més de 40 milions d’euros de romanents.
El conseller insular d’Hisenda i Gestió Econòmica, Salvador Llosa, ha explicat que l’any passat la despesa de la institució va superar en sis milions d’euros el límit establit en les normes fiscals. Segons el conseller, “és absurd que qui té els comptes sanejats i capacitat d’estalvi, com és el Consell, hagi de fer un tràmit davant el Ministeri d’Hisenda per explicar que no sols està justificada tota la despesa, sinó que la capacitat real de la institució supera aquestes possibilitats”.
Llosa ha subratllat que el document qualifica de “sòlida” l’estructura econòmica i financera del Consell. Una vegada superat el tràmit, la institució consolidarà els sis milions d’euros invertits l’any passat i podrà aprovar les incorporacions de romanents necessàries per executar projectes.
Igualment, el conseller insular ha reiterat la necessitat de flexibilitzar les normes fiscals en moments com l’actual, amb el conflicte a Orient Mitjà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
Les sancions per l'incompliment arriben als 800 euros