Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Antoni Marí 'Rota' ja va estar guardonat per la seva feina d'investigació sobre sa Cala fa cinc anys
El Consell d’Eivissa ha lliurat avui els premis Vuit d’Agost a les categories de pintura, fotografia amateur, artesania de fang i disseny. Enguany, la categoria de disseny gràfic ha quedat deserta.
En total, s’han presentat 26 treballs a les 5 categories, que optaven a premis de 2.500 i 5.000 euros.
Entre els guardonats, s’hi troba Antoni Marí ‘Róta’, que és la segona ocasió en què veu reconeguda la seva feina d’investigació sobre el seu poble natal, Sant Vicent de la Cala.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés