Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els impulsors justifiquen l'obra per l’elevat volum de trànsit
El Consell de Mallorca confia a començar enguany les obres del desdoblament de la carretera de Llucmajor a Campos. Després d’haver guanyat el recurs contra l’adjudicació, el Consell posa en marxa tota la maquinària per poder reprendre el projecte al més aviat possible.
Però el departament d’Infraestrucutres avisa que el procés és llarg, ja que primerament s’ha de constituir l’UTE. Davant les crítiques ecologistes, els impulsors justifiquen l’obra per l’elevat volum de trànsit. També diuen que el projecte inicial de l’anterior govern popular consumia més territori.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció