Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Els impulsors justifiquen l'obra per l’elevat volum de trànsit
El Consell de Mallorca confia a començar enguany les obres del desdoblament de la carretera de Llucmajor a Campos. Després d’haver guanyat el recurs contra l’adjudicació, el Consell posa en marxa tota la maquinària per poder reprendre el projecte al més aviat possible.
Però el departament d’Infraestrucutres avisa que el procés és llarg, ja que primerament s’ha de constituir l’UTE. Davant les crítiques ecologistes, els impulsors justifiquen l’obra per l’elevat volum de trànsit. També diuen que el projecte inicial de l’anterior govern popular consumia més territori.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata