Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Hi invertirà 150.000 euros per evitar el risc d'atropellament dels excursionistes, que han d'anar pel voral de la carretera
La construcció d’una via perimetral al tram número 1 del camí de Cavalls s’inclou en els pressupostos del Consell per al 2020. Un tram que arrenca a la colàrsega del port de Maó i es dirigeix per carretera fins a sa Mesquida. Tot això, sense deixar pràcticament un espai lliure als usuaris de camí al llarg de tot el recorregut -cinc quilòmetres d’asfalt- que separen la central tèrmica de la cala. Tot circulant per la carretera, el voral es va fent cada cop més estret fins a gairebé desaparèixer. Un perill per als vianants que el Consell pretén ara eliminar.
Un cop arribats al desviament de sa Mesquida el problema continua. Les característiques de la carretera que condueix fins al nucli costaner obliguen l’usuari del camí a arribar fins a la cala pràcticament damunt l’asfalt.
El contacte amb l’autèntic camí de Cavalls no comença fins a arribar a la platja de sa Mesquida. La resta dels 10 quilòmetres, fins a la gola de l’albufera des Grau, es poden fer sense problemes per la sendera perimetral. Tanmateix, no són els únics trams del camí de Cavalls que discorren per l’asfalt. El camí coincideix també amb l’asfalt a la carretera que duu al far de Favàritx i al tram entre ses Salines i Platges de Fornells.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat