Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Cladera dona per fet que el Consell de Política Fiscal i Financera tornarà a aprovar la flexibilització del límit de dèficit de les comunitats
La consellera d’Hisenda, Catalina Cladera, ha revelat que hi ha hagut reunions durant el mes d’agost amb la ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, en què s’ha avançat en la negociació del Règim Especial de les Balears. El Cercle d’Economia, que dóna suport a les reivindicacions de l’executiu, considera urgent aconseguir aquest acord, que s’està negociant des de fa dos anys.
D’altra banda, la consellera Cladera dona per fet que la reunió del Consell de Política Fiscal i Financera de demà dimecres, que es farà de manera telemàtica, tornarà a aprovar la flexibilització del límit de dèficit de les comunitats autònomes per 2019 i 2020. El Congrés va votar en contra d’aquesta mesura i ara s’ha de tornar a tramitar.
La presidenta del Govern Francina Armengol i la consellera Cladera han rebut la nova junta directiva del Cercle d’Economia de Mallorca, amb la qual han abordat, a més del nou REIB, la millora del sistema de finançament i la sostenibilitat del sector turístic.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat