Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Enguany s'han ampliat els estudis amb el tercer curs d'Ensenyança Elemental
L’any passat el Conservatori d’Eivissa va implantar primer i segon curs de Dansa i aquest s’ha ampliat amb un tercer. Falta encara el quart curs perquè el centre completi les Ensenyances Elementals de Dansa. Actualment hi ha una seixantena d’alumnes matriculades que, com a mínim, tenen 6 hores de classe a la setmana.
La Sibil·la Aguiló Ribas, que protagonitzà un vídeo promocional del Conservatori, enguany cursa el segon any, una escola en la qual aprèn també amb les seves amigues. Les 63 alumnes que té el centre aprenen un mínim de sis hores setmanals: classes de dansa clàssica, dansa espanyola i música.
De moment, però, encara han de practicar molt, ja que els estudis superiors no es poden cursar fins completar els quatre anys d’ensenyances elementals i els sis d’estudis professionals.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables