El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La mostra ha obert les portes aquest passat divendres al centre d'art i cultura de Ca n'Àngel
El centre d’art i cultura de Ca n’Àngel, as Mercadal, acull des de divendres l’exposició ‘D-Dones’, que recull els treballs fotogràfics de Conso Triay, Xisca Martí i Ana Capó.
L’objectiu comú de totes tres artistes: donar a conèixer la puresa i la sinuositat del cos femení. Xisca Martí, a través de les cicatrius i marques exclusives; Conso Triay, a través de la imatge que torna des del fons del mirall; i Ana Capó, a través d’un projecte personal en què la fotografia és el vehicle que facilita l’accés al món interior.
La mostra s’emmarca dins el programa d’actes de les festes de Sant Martí d’hivern.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran