L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La primera comissió de feina específica abordarà la bretxa salarial
113
Ja està en marxa el primer Observatori d’Igualtat de les Illes Balears, previst a la Llei d’igualtat. S’ha constituït aquest dimecres amb participació d’administracions públiques, agents socials i econòmics i la UIB.
Es tracta d’un òrgan col·legiat que cercarà, analitzarà i farà difusió de les dades i la informació sobre la igualtat entre homes i dones a les Balears per tal de poder proposar noves polítiques adreçades a canviar i millorar la situació de les dones en els diferents àmbits.
També s’ha creat una comissió de feina específica per abordar la bretxa salarial. A les Balears, les dones cobren un 15,2 % manco que els homes.
En els pròxims dies es posarà en marxa el web www.observatori-igualtat.es, on es podran consultar estadístiques i normativa actualitzada referent a la igualtat. Entre els primers documents s’hi podran trobar les dades de representació d’homes i dones en els diferents àmbits polítics de les Balears i les lleis d’abolicionisme de la prostitució d’arreu d’Europa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues