Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

El socialista Patxi López serà el seu president mentre que la mallorquina Isabel Borrego formarà part de la mesa
Ja ha quedat constituïda en el Congrés dels Diputats la Comissió per a la reconstrucció social i econòmica dels país per la crisi provocada pels efectes de la pandèmia. La Comissió centrarà el debat en propostes de futur i exclou la fiscalització de l’actuació del Govern, un dels plantejaments que el PP va posar d’entrada damunt de la taula.
El socialista Patxi López ha estat elegit president després d’imposar-se en la votació a la candidata popular, Ana Pastor. Els diputats d’Unides Podem, Enrique Santiago, i del PP, Gabriel Mariscal, seran els vicepresidents, mentre que la socialista María Luz Martínez i la diputada mallorquina del PP, Isabel Borrego, ocuparan les dues secretaries.
En la seva presentació, López ha afirmat que “no fer res” no es una opció per abordar la crisi.
La primera polèmica que s’ha suscitat ha estat per la mateixa votació per elegir la mesa. Vox no ha participat en el procés després de sol·licitar que la votació fos per papereta i urna i no a mà alçada amb el vot ponderat, com finalment s’ha fet després que la presidenta del Congrés, Meritxell Batet, rebutjàs la petició.
On sí que hi ha hagut consens és en la composició de la Comissió, que estarà integrada per 46 membres, 13 del PSOE; 9 del PP; 5 de Vox; 4 d’Unides Podems; 4 del Grup Plural; 7 del Grup Mixt; mentre que ERC, PNB i Bildu comptaran amb un diputat cadascun.
En principi, s’ha establert un termini de dos mesos de treballs, fins a finals de juny, que conclourà amb un dictamen que s’elevarà al Ple del Congrés per a la seva aprovació.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears